Eredményeink

Adok-veszek

Megjelenés Lista

Green Day Rock Band - június 8.

Hozzászólások

  • thirty3: Guitar Hero Gibson X-plorer vezetékes gitárok eladók (PC-hez és Xbox 360-hoz) Vadonatúj, külföldr... (2010.06.11. 11:28) Adok veszek keresek
  • ryyka (törölt): @r l ! l c l h l á l r l d: A PS2 és PS3 hangszerek teljesen megegyeznek, egy és ugyanazok, szóval... (2010.04.06. 20:38) Guitar Hero World Tour in da hauz!
  • pontazvok: Kösz a választ, a másik topiknál.:D (2010.02.03. 19:01) Guitar Hero III a hazai boltokban
  • seanthomas: @buciii: Köszönöm szépen hogy ilyen gyorsan válaszoltál, a szabályzatot én is olvastam, készülök i... (2009.07.30. 16:52) WCG 2008 élő közvetítés
  • sztahanov: Sose tudom megjegyezni, de asszem komponens, igen, szoval 5 harang log rajta, ketto a hangnak, ill... (2008.10.29. 10:32) Rock Band kicsomagolás

Címkék

budapest gameshow (1) custom (1) frets on fire (1) fun (5) gh (11) gh1 (5) gh2 (12) gh3 (22) gh4 (1) gh80 (3) harmonix (1) hírek (30) hyperspeed (1) kommuna (3) lapszemle (16) média (1) parti (1) ps3 (1) rock band (26) státusz (12) tipp (5) tv (1) videó (13) xbox360 (3) zúzda (11) Címkefelhő

Állandó oldalak

Budapest Gameshow

2007.09.30. 01:10 sztahanov

Elnéztem ma a pár napja már emlegetett Budapest Gameshow banzájra, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a meghirdetett Guitar Hero versenyen mindenkit lealázok, lol. Hát hamar kiestem, amit először megpróbáltam a mostoha körülményekre fogni, de sajnos be kellett látnom, hogy azok mindenkinél egyformák voltak. Aztán a saját PS2-s múltamra próbáltam kenni, de kiderült, hogy a többi versenyző is a playstationös GH-val zúz otthon, nem pedig az xboxossal. Hát így.

blumi: fal1

Maga a verseny mindentől függetlenül pocsék volt szervezésileg, a következők miatt:

  • Míg az összes többi játék több gépen futott rendes, 23 collos LCD tévéken, a rendezők valamiért megelégedtek egy GH-színpaddal, a képet pedig egy borzalmas minőségű projektorral vetítették ki. A fenti kép még a gyakorlás idején készült, egy órával később már a nap is besütött, el lehet képzelni. Konkrétan tippeltem néha a kitartott hangoknál, hogy kell-e vajon újat pengetni közben, mert nem látszottak rajtuk a hangjegyek.
  • Az, hogy a hang nem volt túl hangos, érthető, mivel volt még vagy ötven másik hangorrás is a teremben. De azért ez a két mikrohangszórós setup elég égő volt (kép a galériában).
  • Nem voltak szabályok, illetve a játékosokkal konzultálva a helyszínen rögtönözte őket az egyik szervező (akinek egyébként fogalma sem volt a GH mibenlétéről, az is új infó volt neki, hogy ha különböző számokat játszanak a versenyzők, akkor nem lesz reális a kapott pontszám...)
  • Az xboxos gitár egyszerűen egy tragédia a PS2 kontrollere után. A gombok kicsik, nehezen érezhetők, a gitár labilis (a hülye alakja miatt), a tremolókar meg csak fityeg tartás nélkül, és hiába rángattam, nem nagyon volt észrevehető hatása. A Guide gomb pedig a lehető legrosszabb helyen van, sikerült is egyszer élesben rátenyerelnem szóló közben.

Végül az lett a menet, hogy a Sweet child of mine-t kellett mindenkinek egymás után hardon eljátszania (volt, akinek 3%-ig sikerült :-). És én még arról álmodtam, hogy remek face-off selejtezők lesznek. Szánamas 135ezer pontot értem el - hazaérve csináltam a PS2-n három tesztmenetet, 190e és 210e között vagyok konzisztensen.

(Továbbra is hiszem, hogy GH-versenyt rendezni amúgy jó móka, ha az ember a minimális erőfeszítést beleöli a szervezésbe.)

A korai halál miatt aztán már nem vártam meg a digitális vetítőre ígért döntőt, remélem, valaki ír róla, legalább képen lássam.

Még képek:

Update: itt van egy videó még az Otherworld szájton.

32 komment

Címkék: zúzda xbox360 gh2 budapest gameshow

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarhero.blog.hu/api/trackback/id/tr50181076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-sg- 2007.10.04. 17:19:36

"a tremolókar meg csak fityeg tartás nélkül, és hiába rángattam, nem nagyon volt észrevehető hatása"

Mint kiderült, ez bug, egy Live-ről letöltött patch megoldja.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.04. 17:22:10

A hatást lehet, hogy megoldja, de a lötyögés valami laza rugó miatt lehetett...

Tsárli. 2008.04.12. 15:10:41

a lötyögés valószínűleg azért volt, mert széjjel volt zúzva a gitár...uncsitesómnak is xbox-os controller van, és az teljesen jó
egyébként te indulsz WCG-n GH-ban? Uncsitesómmal megyünk, asszem van esélyem GHIII-ban, ha 2 szám nincs meg experten (Devil Went Down to Georgia és Through the Fire and Flames)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.04.14. 13:08:31

Megnztem a WCG honlapjat, de em talaltam meg sajnos, h ezen hogy kell elindulni :-)

Nyilvan eselytelen vagyok, de egy hazai szintfelmero nem artana.

Tsárli. 2008.04.15. 15:56:43

énis csak 1 hazai szintfelmérésre gondoltam, aztán kiderül...külföldön nekemse lenne esélyem.
azt hogy érted, hogy hogyan kell elindulni? általában megrendezik a magyar bajnokságot is mindenből (bár a mindenből nem biztos), legalábbis eddig volt...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.04.15. 16:02:51

És hol van erről bármilyen infó?

Tsárli. 2008.04.19. 10:08:20

ideiről még nincs, de a tavalyi eredményeink itt vannak: hu.worldcybergames.com/

buciii 2008.05.05. 18:00:28

agusztus 30.-án lesz... hogy hol hát valószinüleg a Millenáris parkban de nem bizti.
Amúgy hard fokozaton lesz a verseny (level up-ból tudni) és ezért így elég érdekes lehet.

Gondolok arra hogy vki hiába tud experten játszani (akár 100%-os, az SP-ket jól haszálva) hardon többen vannak akik jól játszanak és nem kell az, hogy experten jól játszon. Például ha vki téleg jól jáccik experten és van egy játékos aki még hard fokozatot nem is próbálta de mediumon veszettül jó, akkor elég egy hiba az expert játékosnak és az midnet eldönthet (holott experten meg iszonyat jó)

Ezzel azt akarom mondani hogy szerintem itt MO-n is sokan tudnak hardon játszani, de kevesen experten, épp ezért meglehet hogy ténylegesen nem MO. legjobbja mehet Kölnbe. (amúgy nem hiszem hogy wcg döntőben is hardon kell majd játszani) Jómagam is a MO.-i selejtező 1. helyére pályázok, de én is úgy gondolom hogy ha esetleg én jutnék ki akkor már csak maximum egy bábu leszek ott...

Mindenesetre Budapest Gameshow döntő után (úgy lettem döntős hogy a GH2 máig nincs meg :) ez is pl mázli volt és nem tudás ) mindent megpróbálok, hogy jól szerepeljek és remélem ti is eljöttök PumpMan, Sztahanov, hogy izgi csaták legyenek

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.05.06. 17:36:34

Ezen a hu.cybergames.com oldalon konkretan semmilyen info nincs egyelore, felek, hogy mire nyar lesz, elfelejtem.

A hard szerintem is gaz, bar szerintem az nem ugy van, hogy valaki hardban nem tud jol jatszani, expertben meg igen, ezek eleg analog dolgok. Vagy korrelalnak. Vagy mi. Szoval ha experten jol megy egy szam, akkor utana hardon is menni fog, na.

Ha tudok, termeszetesen elmegyek, bar illuzioim nincsenek a sajat szereplesemmel kapcsolatban :-) Jo lenne tobb koztes esemeny, amin ossze lehetne merni mas jatekosokkal az ember tudasat, a kozvetlen ismeretsegi korom sajnos nem eleg jo merce.

Tsárli. 2008.05.06. 20:01:36

hát, ha eza hard dolog tényleg igaz, akkor a verseny színvonala 1 kicsit esett az én szememben...mer lehet, hogy mindenki arra gyúr, hogy "biztos experten kell majd tolni", aztán többen ott tudják majd meg, hogy hoppá csak hardon kell tolni...akkor viszont majdnem mindenki ugyanazon a szinten lesz...látható vmi esély arra, hogy esetleg ezzel akarják csak kiszórni a kezdőket? hogy hard-on kezdünk, és később átmegyünk expertbe...
egyébként nem értek egyet, sztahanov...ha experten jól megy 1 szám, az nem jelenti feltétlenül, hogy hard-on is menni fog, mer megszoktad az expert-es note-okat, és nem áll a kezedre a hard...(ez tapasztalat)

velem elég valószínű, hogy találkoztok, meg unokatestvéremmel is :D jobban nem is időzíthették volna szerintem a versenyt, pont hazajövök nyaralásból...

MegaByte 2008.05.06. 20:03:46

Szevasztok! hát mit is mondjak ha HARD lesz akkor nekem az kb Offot jelent mert igaz hogy HARDon kezdtem de experten tolom mert az az "igazi" de hát mindegy érdekes lesz új note-okkal játszani xD mindenesetre megyek és ROCKOFF lesz mint állat :D és sok sikert előre is mindenkinek! bá ha gh3as kontroller lesz az elég gáz lesz mert kipbóbáltam és szerintem ratyi ugyhogy viszem a gittyómat is xD hátha összejön

MegaByte 2008.05.06. 20:05:05

jah amugy én vagyok PumpMan uncsija xD úgyhogy jó kezdées lesz ja :D

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.05.06. 20:29:22

Ha mondjuk hardon mar mindenki 100%-ra tolna, es csak az lenne a kulonbseg a legjobbak kozott, h experten 98 vagy 99 %, akkor tenyleg hulyeseg lenne hardon :-)

Na mindegy, majd meglatjuk. Felteszem, azert a szabalyokat ezuttal nem ott talaljak ki, hanem lehet tudni elore is.

Tsárli. 2008.05.06. 20:50:39

hát igen...a BGS azért komoly lehetett XD

buciii 2008.05.07. 17:09:10

Na ja... amúgy van valóban szabályzat a hivtalos oldalról le lehet szedni és érdekes dolgok vannak benne pl:
- a szint az ugye hard de benne van az hogy könnyen lehet hogy szintet változtatnak (más orszgától is függ)

- rossz hírem van MegaByte... nem lehet más controllert használni.. azt kell amit ott adnak (gondolom egyelő esélyek)

-alapból hyperspeed módon kell játszani és csak abban az esetben nem kell azon ha mind2 játékos beleegyezik...

-pro face off mode...bár ez egyértelmű..ja mégse (lásd BGS)

-a számot a bíró választja meg és bizony bonus song-ok közül is... (igen mondjuk ha experten kéne játszani bíró bácsi kiválasztja Through the fire and flames-et akkor enyhén szivat)

na szerintetetk? :S:S és igen én is azt mondom hogy akik nagyon expertesek azoknak nehezebb "kezelni a kevesebb note-ot" hát meglátjuk mi lesz:)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.05.07. 17:18:32

Lassan kene ennek egy uj posztot szentelni, hm.

buciii 2008.05.07. 17:38:32

bocsi nem más országtól függ :)...saját országodtól (ebben az esetben nem hiszem h 10 ember kedvérért experten fogunk játszani de ki tudja (én mind2-re készülök)

Tsárli. 2008.05.08. 13:30:52

abban bízok, h olyan számot választanak, amit ritkán játszom, és akkor nemlesz vészes a hard se...a Hyperspeed-nek viszont örülök, én abban szoktam játszani :D viszont TTFAF-et nemakarok, maximum hard-ban...bár még úgyis nehéz...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.05.08. 13:42:27

Igazabol a szam, amit adnak, az tokmindegy, mert ne az a feladat, hogy tokeletesen jatszd el, hanem az, hogy jobban, mint az ellenfeled. Tehat felolem lehet TTFAF is, mert azt nem csak en benazom, hanem masok is :-)

Tsárli. 2008.05.08. 14:25:03

ez jó meglátás, igazad van...:D pro face-off-ban kidob, ha szar vagy, v akármilyen face-off-nál végigmegy a szám?

Tsárli. 2008.05.08. 14:27:09

msn-ed, v ilyesmid van? mer ott egyszerűbb lenne beszélgetni, meg gyorsabb is...

buciii 2008.05.08. 16:08:54

végig megy pro face-off-ba... szóval no para hát ma durva volt..ellátogattam a Gyöngyös utcai bevásárlóközpontba, azon belül is a fukarba hogy próbára tegyem magam idegen gitáron, más környezetben és más konzolon.... hát gáz van számomra sajnos :( (igaz ps3-on volt kinn de nem hiszem h nagy különbség lenne az Xbox-os verzióhoz és gitárhoz képest)

átlagba 20-30 ezer ponttal csináltam kevesebbet, Miss Murder 80 ezerrel lett kevesebb (próbáltam megmaygarázni magamnak...de aztán beláttam h wcg-n max egy jót játszok hazai esély is elbukik így)

Tsárli. 2008.05.08. 16:31:40

te otthon ps2-őn nyomod? mer mi MegaByte-al Boxon toljuk a GH-t, GH 2-es gitárral...az MSN-ed teis megadhatod, ha van :D

Tsárli. 2008.05.08. 17:21:01

elvileg felvettelek, de azér itt az enyém is:
csicsi12@hotmail.com

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.05.10. 12:23:58

Face offban akkor is vegigegy a szam, ha egyik jatekos sem ut le egyetlen hangot se.

(msn nem, de gtalk a setalosas kukac gmail emailcimmel altalaban online, csak nem vagyok mindig a gep elott)

Es ja, az xbox nehezites a ps2 jatekosoknak, en is benabb vagyok, kene elotte gyakorolni rajta, a gitar meg tok mas, bar lehet h gh3ban mar kisebb a kulonbseg, mint gh2ben volt.

Matykocska 2008.05.19. 23:46:05

Hello! En is mostanaban kezdtem GH-zni, PC-n tolom PS2-es wireless lespaullal (igy jott ossze :P). Erdekelne ez a verseny, azt szeretnem tudni, hogy erre ott kell nevezni? MSN-em: matyi1000@hotmail.com

buciii 2008.05.21. 22:02:55

hello jaja majd ott helyben szóval azzal még ráérsz:) (addig gyakorolj sokat)

lgenergy 2008.06.05. 20:33:36

üdv
Én már 2 éve játszok gh-val.. egy évet kontrollerrel játszottam, mostmár szerencsére kaptam egy gitárt,
Nagyon sokat játszok vele...az osztálytársaim már függőnek tartanak...
Seretnék én is résztvenni egy ilyen versenyen..
Valaki tudna nekem segíteni, hogy lesz e egyátalán, hol és mikor, és hogyan kell rá regisztrálni..
kösz mindent,
lgenergy

lgenergy 2008.06.05. 20:43:54

Én is szívesen csatlakoznék közösségetekhez..
MSN: lg93@citromail.hu
süti beállítások módosítása