Eredményeink

Adok-veszek

Megjelenés Lista

Green Day Rock Band - június 8.

Hozzászólások

  • thirty3: Guitar Hero Gibson X-plorer vezetékes gitárok eladók (PC-hez és Xbox 360-hoz) Vadonatúj, külföldr... (2010.06.11. 11:28) Adok veszek keresek
  • ryyka (törölt): @r l ! l c l h l á l r l d: A PS2 és PS3 hangszerek teljesen megegyeznek, egy és ugyanazok, szóval... (2010.04.06. 20:38) Guitar Hero World Tour in da hauz!
  • pontazvok: Kösz a választ, a másik topiknál.:D (2010.02.03. 19:01) Guitar Hero III a hazai boltokban
  • seanthomas: @buciii: Köszönöm szépen hogy ilyen gyorsan válaszoltál, a szabályzatot én is olvastam, készülök i... (2009.07.30. 16:52) WCG 2008 élő közvetítés
  • sztahanov: Sose tudom megjegyezni, de asszem komponens, igen, szoval 5 harang log rajta, ketto a hangnak, ill... (2008.10.29. 10:32) Rock Band kicsomagolás

Címkék

budapest gameshow (1) custom (1) frets on fire (1) fun (5) gh (11) gh1 (5) gh2 (12) gh3 (22) gh4 (1) gh80 (3) harmonix (1) hírek (30) hyperspeed (1) kommuna (3) lapszemle (16) média (1) parti (1) ps3 (1) rock band (26) státusz (12) tipp (5) tv (1) videó (13) xbox360 (3) zúzda (11) Címkefelhő

Állandó oldalak

Guitar Hero III teszt - első blikkre csalódás

2007.10.25. 04:22 sztahanov

Nem vártuk meg az európai premiert, bocs. Az első videón az első bootolást örökítettem meg (save slot foglalás, ahogy az kell):

Ezen meg az első lejátszott tracket, a legelső az első playlistben, hard karrierben kezdtem neki (igen, túl közel van, hallani a kattogást, ez van):

Mit szépítsük, az első benyomás csalódás. Ez részben annak köszönhető, hogy a GH3 nem igazán PS2-re való, nagyobb felbontásra optimalizálták, így PS2-n nagyon csúnya a kép, sokkal nehezebben olvashatók a hangjegyek (és még kontraszttalanok is). A régi verziók (mindhárom) sokkal szebben néztek ki.

Ami viszont platformfüggetlen:

  • A karakterek sokkal többet animálódnak, mint a régi GH-kban, viszont az animáció egyáltalán nem élethű, hanem inkább vicces. Értsd 'szánalmasan vicces', nem pedig 'jópofán vicces'.
  • Ha eltekintünk a menüktől, intróktól, etc., maga a játék érdemi része (a rosszabb képminőségen kívül) alig változott.
  • A számok borzalmasak. Komolyan, majdnem sírtam az első hét tracken, ilyen rossz még a GHE RT80 se volt. Az első értékelhető szám a Cream - Sunshine Of Your Love a második etap közepén. A többi dögunalom. (Update: hm, a negyedik etapban már egész jó a felhozatal.)
  • A hangulat. Nemcsak a számok, hanem a kerettörténet és a helyszínek is egyszerűen debilre sikerültek. Az egész túl rajzfilmes lett (konkrétan szkubidú), hol az a remek fülledt klubhangulat a patkányokkal?
  • A számok rettenetesen könnyűek. Az első tíz trackből hardon 8 lett ötcsillagos első próbálkozásra. Az első párbajban Tom Morellót 30 másodperc alatt semmisítettem meg. A Sunshine Of Your Love legelső menetre majdnem FC lett, egyszer nyúltam félre (593/596, ld. kép). Bármennyire is szeretném azt gondolni, hogy fantasztikusan jól nyomom a GH-t, nem itt van az eb elhamvasztva. Lehet, hogy a vége felé bedurvul, nem tudom. A HOPÓk is sokkal könnyebbek lettek - mondjuk ez nem baj. 
  • Hyperspeedet akarok, hogyan kell??

Oké, késő van, két óra alatt csak a felszínt karcoltuk, de az elég kiábrándító, legalábbis az elődök és az új verzió megjelenését kísérő hajcihő fényében. Folyt. köv. holnap.

17 komment · 1 trackback

Címkék: videó zúzda gh3

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarhero.blog.hu/api/trackback/id/tr43206710

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: my website 2018.01.27. 17:37:33

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dewla · http://konnektor.org 2007.10.25. 11:09:40

Annyit tennék hozzá, hogy nekem egy viszonylag nagy 50'-es HDTV-n widescreen be és progressive scan be (komponens csatlakozós kábellel), egyszerűen gyönyörű a kép. Sokkal tisztább az egész kép, sokkal kontrasztosabb, mint kb. eddig bármi amit PS2-n láttam...

Egyébként énn hozzád képest sokkal casualebb gamer vagyok (jelenleg kb. azon a szinten, hogy médium minden 5 csillag és élvezem, hardon épphogy sikerül minden)...mi az a hyperspeed?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.25. 11:15:45

Persze, én is tervezek hw-fejlesztést (bár csak részben a GH miatt), most viszont kénytlen vagyok a PS2-ről írni, mert az a kézzelfogható.

A Hyperspeed egy cheat, amitől gyorsabban jön a hangcsík szembe. Természetesen a hangokat ugyanolyan sebességgel kell lejátszani, a különbség ott van, hogy ha gyorsabban jönnek szembe, akkor egy kicsit nagyobb hézag van közöttük, ergo pontosabban látod az időzítéseket - cserébe sokkal később veszed észre, hogy jön egy hang.

Ez így talán nem érthető, de ha rákeresel a Youtube-on GH videókra, a nagyrészük hyperspeeden van játszva. (Minden verzióban más billentyűzetkombinációval lehet előhozni, a GH1 nem tudja.)

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.25. 11:34:06

Ezek szerint, ha neked megy az amcsi ps2-es verzió, akkor nyugodtan hozathatok wii-s vagy xboxos változatot, nem zavar be a PAL-NTSC különbség?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.25. 11:48:39

Ezt nem tudom, nekem elég vegyesen vannak a játékok a PS2-re (ami ugye PAL), és nincs gond sose, annyi van, hogy más színbeállítás kell az NTSC-s játékoknak, de ez inkább tévéfüggő.

Wii/xbox tapasztalatom nincsen sajnos.

Dewla · http://konnektor.org 2007.10.25. 12:02:45

Ok, lehet félreértehető voltam, én is PS2-n játszom a GH-val...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.25. 12:07:59

Értem, hát ez egy 29-es Sony CRT, Sony PS2 igazán meghajthatná szépen :-)

De a hardverbővítés a tévét is érinti majd persze.

Dewla · http://konnektor.org 2007.10.25. 12:08:20

Miguel: Wiit nem ismerem, X360-at köti, hogy Pal vagy NTSC verziójú a gép és csak azt játsza le. PS2 visz mindent, csak a tv-d kell hogy tudja az NTSC-t.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.25. 14:13:37

Dewla: na ja, csak ugye kiadástól függ, például a GH2-nél nem volt ilyen megkülönböztetés (legalábbis egy USA-ból szerzett darab simán ment egy ezeréves ITT Nokia-n. :) ).

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.25. 15:33:12

PS2-nél sajnos van különbség a GH2 PAL illetve NTSC verziói között, olyannyira, hogy még a mentések sem kompatibilisek.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.25. 16:44:11

Sztahanov: igaz, bocs, én az xbox-verziót említettem példa gyanánt.

Dewla · http://konnektor.org 2007.10.26. 08:19:05

Kérdés a profikhoz. Tehát mint írtam feljebb médiumban már egész jó vagyok tegnap a GH3-ban volt szám ami elsőre FC lett, gondolom ez azt jelenti ideje továbblépni. Ezzel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy a GH1-2-3-80's közül melyikkel kezdjem a hard karrierem, milyen tanács van, illetve a narancssárga gombot hogy érdemes tanulni? Csúszik az egész kéz vagy a kisujj nyúlik mindig érte?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.26. 10:39:24

Tegnap nekem is meglett az első GH3 FC-m, a Sunshine Of Your Love hardban! Juhéj!

A 3 közül a GH1 a legkönnyebb szerintem (de nincs practice mód, se hyperspeed), a GH2 egyértelműen nehezebb, a GH80 pedig nehéz, de máshopgy nehéz, mint a GH2, egyszerűen furábbak a számok. (A végük kb. egyforma nehéz, ezt abból gondolom, hogy az expert utolsó 1-2 trackje egyiken se megy.)

Narancssárga gomb - sőt, néha a többi is - akkor megy jól, ha megtanulsz slide-olni, nem lehet megkerülni, de egy idő után gondolkodás nélkül működik. És egyetlen útja van a tanulásnak: gyakorolni kell :-) Az a jó, ha nem gondolkodva, hanem érzésre váltasz ujjat és megpróbálsz továbbjátszani másik ujjfekvésben, mintha mi sem történt volna.

A legjobb slide-gyakorlás szerintem a GH2 Sweet Child hardon, mármint az eleje.

(Egy idő után annyira részéve tud válni a rutinnak, hogy én pl. az Anarchy in the UK zöld-pirossárga váltásait is ösztönösen slide-olom, pedig az csak három hang egymás mellett.)

Dewla · http://konnektor.org 2007.10.26. 11:27:04

Ok, akkor slide, a gyakorlás meg akkor nemsokára indul.

Ja egyébként a GH3-ban a Black Magic Woman-en letettem a hajam annyira király volt...Imádom Santanat, ezt a számot különösen, iszonyat feeling volt...szerencse nem látta senki mi műveltem a tv előtt :D

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.10.26. 11:56:39

Én még csak az első 23 tracknél tartok, pedig azt terveztem, hogy tegnap kinyitom a többit is, de megcsúsztam.

Rock-star 2007.11.26. 15:06:05

hát... nekem megvan a GH3 pc-n és nem tom.... nagyon bejön! de mivel nem eredeti ezért nincs hozzá gitárom meg a szar a gépem is... és a ti segítségeteket szeretném kérni akik hozzám képest angy GH istenek :)
tehát arra lennék kiváncsi hogy hol tudok magyar boltból venni egy ps2-t és egy GH2-t ?? nagyonn kéne a help előre is köszi!!
Ja éa aki csak annyit ír hozzá hogy: "A google a barátod" annak : *****{&@{[đ#@&#>

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.11.26. 15:18:38

Hát azt nem tudom, hogy hol van éppen raktáron, de pár bolt, ahol megkérdezheted:

konzone.hu
konzolstudio.hu
Multiformat (sajnso muszáj rágugliznod, hogy a telefonszámot kiderítsd :-)

Rock-star 2007.11.26. 17:01:43

nagyon kösz az infót!
süti beállítások módosítása