Na, a The New York Times hosszabb cikket közöl a Rock Bandről és a GH3-ról "Dueling Guitars in Gameland: MTV and Activision Face Off" címmel, sok új információ nincs benne, de egy korrekt összefoglalás a mainstream polgár számára.
“We’ve never had anything like Guitar Hero in terms of appealing to a mass of people,” said Robert Kotick, the chairman and chief executive of Activision. “The game has been on ‘South Park,’ ‘Gossip Girl’ and ‘The Ellen DeGeneres Show.’ I don’t know the audience demographic for ‘Ellen,’ but it’s not your typical gamer.”
Aztán a PSX Extreme ír a Rock Bandről, a lényeg:
- a Rock Band (és a GH) azért nagyon fontos a játékiparnak, mert rengeteg olyan embert fog meg, akik amúgy nem játszanak konzolos vagy pécés játékokkal
- az MTV involvációja minden eddiginél nagyobb fogadókészséget jelent a zeneipar oldaláról, ami abban nyilvánul meg a Rock Band esetében, hogy igazi slágerek vannak, 90%-uk(!) ráadásul eredeti felvétel
- az MTV új játékot tervez a műfajban, erről még nincs több hír (egyébként a Rock Band az első MTV-játék ever)
Mindenesetre határtalan az optimizmus.
Itten meg van egy hosszabb Rock Band teszt, nem mintha további teszteket szeretnék olvasni játék helyett.