Eredményeink

Adok-veszek

Megjelenés Lista

Green Day Rock Band - június 8.

Hozzászólások

  • thirty3: Guitar Hero Gibson X-plorer vezetékes gitárok eladók (PC-hez és Xbox 360-hoz) Vadonatúj, külföldr... (2010.06.11. 11:28) Adok veszek keresek
  • ryyka (törölt): @r l ! l c l h l á l r l d: A PS2 és PS3 hangszerek teljesen megegyeznek, egy és ugyanazok, szóval... (2010.04.06. 20:38) Guitar Hero World Tour in da hauz!
  • pontazvok: Kösz a választ, a másik topiknál.:D (2010.02.03. 19:01) Guitar Hero III a hazai boltokban
  • seanthomas: @buciii: Köszönöm szépen hogy ilyen gyorsan válaszoltál, a szabályzatot én is olvastam, készülök i... (2009.07.30. 16:52) WCG 2008 élő közvetítés
  • sztahanov: Sose tudom megjegyezni, de asszem komponens, igen, szoval 5 harang log rajta, ketto a hangnak, ill... (2008.10.29. 10:32) Rock Band kicsomagolás

Címkék

budapest gameshow (1) custom (1) frets on fire (1) fun (5) gh (11) gh1 (5) gh2 (12) gh3 (22) gh4 (1) gh80 (3) harmonix (1) hírek (30) hyperspeed (1) kommuna (3) lapszemle (16) média (1) parti (1) ps3 (1) rock band (26) státusz (12) tipp (5) tv (1) videó (13) xbox360 (3) zúzda (11) Címkefelhő

Állandó oldalak

Guitar Hero World Tour in da hauz!

2008.10.29. 10:17 sztahanov

blumi: P1150490

A legfontosabbak:

  • a Rock Band dobja működik jól (felismeri, hogy csak négy csíkot kell kiraknia, okos)
  • a Rock Band mikrofon is működik
  • a játék maga (a motor és a számok) kurvajó
  • a navigáció, menürendszer, grafika, stb. a szánalmas kategóriába esik.

Egyelőre ennyi, kapkodás van.

PS: ja igen, az első expert FC-m van a képen! Elsőre! Nem tudom, miért player 1, esküszöm, adtam meg nevet.

34 komment

Címkék: gh4

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarhero.blog.hu/api/trackback/id/tr25738133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsárli. 2008.10.29. 10:54:45

hát én nemtudom...a motor tényleg jó, de az sztem erős túlzás, h a számok kurvajók...10-15 jó szám van benne, a többi elég gagyi...a Stranglehold mind a 9percét tisztán végigszenvedtem végigvivésnél...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.10.29. 10:59:10

izlesek es pofonok ;-) A todaynel sirtam!

buciii 2008.10.29. 17:11:49

Nálam igaz másodszorra de 100-as egyelőre ez az egy szám...

Azt nem tom mér de experten kedztem el de én bátran állítom hogy aki eddig hardon játszott leginkább (mint pl én is) az nyugodtan neki eshet az expertnek mert nem nehéz (a kb 80 számból kettő nem megy végig a BYOB és Joe Satriani Satch Boogie-ja ezenkívül alig van 3 csillagos számom többségbe van a 4-5 csillag)

Ashton 2008.11.01. 21:36:46

Helo! Azt szeretném kérdezni hogy a GH4 működik az előző részek gitárjával?
Tehát pl a GH3-hoz kiadott gitárral megy?

kakarott 2008.11.06. 16:40:59

Üdv! Azt szeretné, kérdezni hogy a gh4-be csak mikrofonnal lehet játszani mert én ps2ön tolom de állandoan a microphonert sir a szája és ha van ra vmi megoldas akor azt vki irja le pls:)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.06. 16:43:31

lehet csak gitarral vagy csak dobbal is, ha jol ertem a kerdest.

kakarott 2008.11.06. 16:57:08

joystickal jatszom de barhol probalok jatszani akár quickplaybe akár karrierbe kiirja hogy csatlakoztassam a mikrofont belehet álitani ugy hogy ne kérje?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.06. 17:16:39

az azert lehet, mert a rock bandhez hasonloan a gh4 is a joysticket hasznalja a mikrofon vezerlesehez. a dobnak es a gitarnak vannak sajat vezerlogombjai, a mikrofonon viszont nincs semmi, igy az a joystickkel egyutt 'el'.

kakarott 2008.11.06. 17:23:20

Értem köszi akkor hamarosan be kell szereznem egy gitárt:D

Lóri Vérkutya · http://lorimennimaraton.com 2008.11.22. 00:26:12

Hát ma megjött a WII-s GH4, egyrészt hardon túl könnyű, másrészt a számok nagy része egyszerűen pocsék, (az is lehet, hogy én vagyok ízlésficamos) míg a GH3-nál legalább 15-20 számnál éreztem azt, hogy ez kurvajó és nagyon sokszor el kell még játszanom, itt ha 1 ilyen volt. Végigtoltam nagyjából hardon, pár számot kihagyva, számomra hatalmas csalódás :(, eddig erősen gondolkodtam a band verzió beszerzésén, mostmár szinte biztos vagyok benne, hogy nem fogom megvenni.

Lóri Vérkutya · http://lorimennimaraton.com 2008.11.22. 00:27:17

Ja és ami a szintén fáj, hogy nincs a TTFF-hez hasonló jóság.

fpsgirl 2008.11.22. 19:48:49

hol lehet és hogy beállítani hogy ne gitárral hanem csak szimpla kontrollerrel toljam a gitározást?segítsen valaki!!!

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.24. 12:23:20

nem tudom, ra kene guglizni, elkepzelheto sztem, h nem lehet, mert ugye mikrofonnak hiszi, esetleg ket kontrollerrel ki kene probalni.

fpsgirl 2008.11.24. 12:31:12

én nem is olyan régebben más xbox-án játszottam mint demo-val, a guitar hero 3-al.
Demon sima kontrollerrel toltam.Nem volt az igazi, hiányzott egy gityó, de mivel csoró vagyok, megvettem bár a játékot(másoltan, kiflasheltre),de gityót nem.
Na most...Először is.
Hibáztak, és véletlenül a GH World Tour-t kaptam.
Amit azért ki is próbáltam otthon,de csak kornyikálni tudtam.
Ami jól jött, hiába viszem vissza kicseréltetni,mivel kaptam egy pár potya achievementet:)
Tehát ma,bemegyek és GH3-at kapok, így reménykedem hogy abban már valahol be lehet állítani hogy csak sima contollerel játszok.És ti talán segítetek hogy is lehet ezt megoldani.Mert olvasgattam fóruok ezreit és kiderült, lehet csak úgy is játszani.
De hogy?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.24. 12:35:06

GH3 eseteben sima ugy, mert ott nincs mikrofon, ezert a kontrollert nem tudja mikrofonnak hinni -> asziszi az a gitar.

GH4-nel a mikrofon miatt ez nem megy.

fpsgirl 2008.11.26. 19:39:48

Köszi szépen, sikerült:)
És kurva jóóóó:)
Imádoooom:)
Naggggyon jó:)
Régebben már játszottam vele, és most olyan jó hogy újra élvezhetem:)
Ha lesz pénzem, lesz gityóm is hozzá:)
Úgy csak élethűbb....:)
Kösz a segítséget!

Santiago 2008.12.04. 17:05:29

ezek szerint sikerült joy-al is nyomni? hogyan kell beállítani?

novi 2008.12.05. 11:47:26

kedves játékosközönség!

jómagam is gyűröm a gh:wt részt, de mióta az előmikulás meghozta az AC/DC track packet, azóta valahogy a lemezen található 85 dal jelentős százaléka nyugdíjas tötymörgésnek tűnik.

"Valami ilyesmire találták ki ezt a dolgot" hasít ilyenkor az emberbe, főleg ha holmi tokio hotel is helyet kap a gh felhozatalban.

egyszóval, aki teheti és csak 3 számot is ismer a teljes AC/DC repertoárból, annak instant get.

fpsgirl 2008.12.08. 23:27:47

Santiago!
Az a helyzet, hogy én is azt hittem, hogy valamit be kell állítani, de nem.
A GH3-ban eleve már úgy ismeri fel a joy-t mint gitárt.
Semmit nem kell csinálnod.
Elinditod a játékot és játszol:)
Joyyal:)
De a World Tour-ban nem működik ugyanez, sajna.

Noel Ryyka 2008.12.10. 18:43:03

Sziasztok!

Én a gitáros csomagot vettem meg X360-ra, meg egy mikrofont, nagyon állat! Viszont van egy kis gondom a gitárral. A boltnak, ahonnan vásároltam, azoknak már írtam, bemásolom ide, amit nekik írtam:

"...Kíváncsi voltam, hogy a "neck slider" hogy is működik, mert a korábbi bemutatókon nagyon megtetszett. Minden kiválóan működött, még öcsémmel játszottunk is egy pár számot(van egy GH:3-as gitárom is). A Kedd délutánt is végigjátszottam. Este, szórakozgattam a Music Studio-ban,(eddig még mindig rendben) felszerettem volna venni amit játszok, nem tudtam, hogyan kell a felvételt elindítani, ezért megnéztem az erre vonatkozó tutorialt. Itt láttam, hogy a felvételt úgy kell elindítani, hogy a d-pad-ot a gitáron először jobbra, majd balra kell nyomni. Balra reagált, jobbra nem. benyomtam az Xbox Guide gombot, ott se ment jobbra, csak balra, fel és le. Hagytam a Music Studio-t, Quickplayben szerettem volna játszani. A szám elején amikor még nem kellet játszani a zenét, párszor megütögettem az ujjammal a neck slider-t. Érdekes módon nem szólalt meg az a hang amely akkor hallatszik, amikor feleslegesen pengetünk, vagy rossz hangot játszunk. Ugyanis a neck slider ütögetésével helyettesíthető a pengetés. A számokban vannak részek, - főleg a szólókban - amelyeket úgy kell játszani, hogy az ujjunkat csúsztatjuk a neck slider-en, vagy csak simán pengetés nélkül lenyomjuk a megfelelő színes gombokat. Elindult a szám, és a hosszú hangoknál(chord) észre vettem, hogy a kis "bogyó" utáni vonal hullámzott egyet ami akkor történik, amikor közben a tremoló kart(whammy bar) használjuk, vagy a neck slider-en húzogatjuk ujjunkat, tehát amikor torzítjuk a hangot. Ezután kiderült, hogy a whammy bar teljesen használhatatlan. Olyan részeken, mint szóló, amikor a neck slider-en kell az ujjunkat csúsztatni, ott meg a zöld sáv világít, mintha a neck slider-en nyomnám a zöld részt, miközben semmit se nyomok a gitáron. Ilyenkor SEHOGY se lehet játszani a hangokat. Miután vége van, azután lehet játszani tovább, viszont a whammy és a neck slider továbbra se működik. Ha megállítom a játékot és az Options menüben kikapcsolom a neck slider(menüben "touch strip")-t akkor a "csúsztatós" részeket lehet normálisan, pengetés nélkül, simán a megfelelő gombok lenyomásával játszani és a whammy is működik, de mivel kikapcsoltam a neck slider-t, így az nem működik. Utána kipróbáltam a Guitar Hero 3-ban és Aerosmithben, ott a whammy kifogástalanul működött, a neck slider nem, mivel a World Tour előtti GH játékok, nem tudják kezelni a neck slider-t. Ma reggel nekifutottam, hogy kipróbáljak néhány dolgot. Bekapcsoltam az Xboxot, a d-pad úgy működött ahogy kell, bejelentkeztem, elindítottam a játékot, Quickplay-ben elindítottam egy számot, a whammy és a neck slider problémája továbbra is fennáll. Music Studio, majd Xbox Guide gomb és megint nem működött a d-pad. Knozol kikapcs, újraindít, d-pad megint működik jól, belépek a játékba, a jobbrának lőttek.

Szóval a d-pad-nak mechanikai problémája biztosan nincs, valami szoftveres gond lehet a neck slider kezelésével. Érdekes módon spontán módon, egyik pillanatról a másikra történt ez. Nem léptem ki a játékból, nem kapcsoltam ki az Xbox-ot, nem csatlakoztattam másik irányítót, nem jelentkeztem át másik profilba..."

Zsó13 2010.01.27. 14:26:34

Hello!
A Guitar Hero Aerosmith(letöltött,PC) működik WT gitárral? Ha nem akkor majd megszerzem a WT-t.
Ide írjatok választ:
kovage@cellkabel.hu

pontazvok 2010.02.03. 18:35:02

Hello!
Be akarok szerezni egy ps3-t, és ahoz egy Gh3-at.
Az a kérdésem, hogy azzal a gitárral tudok játszani a haverommal, gépen gh4-el?
Mert szerinte nem.
Választ előre kösz!

ryyka (törölt) · http://clickyrock.blog.hu/ 2010.02.03. 18:40:14

Szerintem igen, ugyanis a GH World Tour PC-s változatához egy PS3-as gitárt adnak. Xbox 360-as Les Paul-al és WT gitárral tudok gépen GH3-mal, GH Aerosmith-el és GH World Tour-ral játszani.

pontazvok 2010.02.03. 18:58:26

Köszi a gyors választ.

Zola-88 2010.02.24. 20:51:01

Sziasztok most vettem meg a GH 5-t PS2re és nem tudok vele játszani mert valami mikrofont kér. Az előző kommentek tanulsága alapján mindenképpen kell hozzá mikrofon, de ha a mikrofont megveszem akkor már képes leszek vele játszani úgy hogy csak a sima kontrollerem és 1 mikrofon áll a rendelkezésemre? Nem kell hozzá más csak 1 mikrofon és anélkül el képzelhetetlen, hogy játszani tudjak vele?

ryyka (törölt) · http://clickyrock.blog.hu/ 2010.02.25. 16:11:20

@Zola-88: sima ps2 kontrollerrel szeretnél gitározni? GH5-ben nem lehetséges, csak normális hangszerekkel lehet játszani, úgy nem lehet, mint a GH World Tour előttiekkel. Ha veszel mikrofont akkor is csak énekelhetsz

r l ! l c l h l á l r l d 2010.03.30. 19:46:06

Sziasztok! csak annyit szeretnék kérdezni hogy a GHWT-os gitárhoz passzol-e a GH5-ös gitár faceplate-je?(ha igen)Hol tudnék venni? köszi:)

r l ! l c l h l á l r l d 2010.04.01. 20:00:26

nézi ezt a topikot valaki egyeltalán?:O

r l ! l c l h l á l r l d 2010.04.04. 14:49:20

Valami azt súgja máshol kell a választ keresnem erre a kérdésemre:D:D

ryyka (törölt) · http://clickyrock.blog.hu/ 2010.04.04. 19:09:43

@richárd
elvileg igen, bár ezt sajnos nem tudtam megnézni amikor GH5ös gitárral volt dolgom, ugyanis be volt ragasztva a nyaka, és előlapot hazánkban nem igazán lehet szerezni egyáltalán, és ilyen gyári előlapot meg nem is árulnak egyáltalán

r l ! l c l h l á l r l d 2010.04.04. 21:28:49

az jó:/ azért köszi az infot ryyka:)

r l ! l c l h l á l r l d 2010.04.06. 19:58:47

Hali újra!:D Még annyi kérdésem lenne hogy egy PS3-as WT kontoller faceplate-je és a PS2 WT kontrolleré az egy és ugyanaz gyakorlatilag nem?(tehát passzolnak egymáshoz)köszi:P

ryyka (törölt) · http://clickyrock.blog.hu/ 2010.04.06. 20:38:27

@r l ! l c l h l á l r l d: A PS2 és PS3 hangszerek teljesen megegyeznek, egy és ugyanazok, szóval igen.
süti beállítások módosítása