Eredményeink

Adok-veszek

Megjelenés Lista

Green Day Rock Band - június 8.

Hozzászólások

  • thirty3: Guitar Hero Gibson X-plorer vezetékes gitárok eladók (PC-hez és Xbox 360-hoz) Vadonatúj, külföldr... (2010.06.11. 11:28) Adok veszek keresek
  • ryyka (törölt): @r l ! l c l h l á l r l d: A PS2 és PS3 hangszerek teljesen megegyeznek, egy és ugyanazok, szóval... (2010.04.06. 20:38) Guitar Hero World Tour in da hauz!
  • pontazvok: Kösz a választ, a másik topiknál.:D (2010.02.03. 19:01) Guitar Hero III a hazai boltokban
  • seanthomas: @buciii: Köszönöm szépen hogy ilyen gyorsan válaszoltál, a szabályzatot én is olvastam, készülök i... (2009.07.30. 16:52) WCG 2008 élő közvetítés
  • sztahanov: Sose tudom megjegyezni, de asszem komponens, igen, szoval 5 harang log rajta, ketto a hangnak, ill... (2008.10.29. 10:32) Rock Band kicsomagolás

Címkék

budapest gameshow (1) custom (1) frets on fire (1) fun (5) gh (11) gh1 (5) gh2 (12) gh3 (22) gh4 (1) gh80 (3) harmonix (1) hírek (30) hyperspeed (1) kommuna (3) lapszemle (16) média (1) parti (1) ps3 (1) rock band (26) státusz (12) tipp (5) tv (1) videó (13) xbox360 (3) zúzda (11) Címkefelhő

Állandó oldalak

WCG 2008 magyar döntők

2008.08.31. 22:23 sztahanov

Nem nyertem meg a WCG 2008 Guitar Hero 3 bajnokságának magyar döntőjét, viszont kattogtattam, rengeteg gitárhírózó ember gondterhelt fejét lehet látni a sorozaton:

A szabályokat nem sikerült teljesen felderíteni előre, pl. azt se tudtam pontosan, hogy vajon lehet-e még délben jelentkezni (akkor értem oda), de lehetett. Volt egy selejtező rész, aminek a végén a 16 legjobb egyenes kiesési rendszerben ment tovább. A legjobb 16 kiválasztása a selejtezőben az elért % alapján történt, ami persze erősen függött attól, hogy mi a kalapból sorsolt dal és ki a szintén random partner (mennyire kotyogja szét a számot). Hardon kellett játszani, illetve meg volt hirdetve egy 2-es hyperspeed a kiírásban, de ez végül nem lett beállítva valamiért. A játék amúgy elég jól be volt állítva, nem volt az az idegen érzésem, mint a tavaly novemberi xboxos összeröffenésen.

A 16-ba még sikerült bejutnom 95%-kal, de ott rögtön kikaptam a későbbi második helyezettől (100% vs 98%). A 16-os mezőny játéktudását elnézve a 8-ba még esetleg be tudtam volna kerülni, ha jó a sorsolás, de annál feljebb már nem nagyon volt esélyem :-D

A selejtező szisztémája a véletlen nagy szerepe miatt kicsit igazságtalan, de nem igazán tudok elképzelni tökéletes rendszert (a sima kiesés nem működött volna, mert túl sokan jelentkeztek.) És az expert valószínűleg jobban kihozta volna a különbségeket - a 16-os mezőnyben egy csomó 100%-os vagy ahhoz közeli teljesítmény is volt, voltak egy hangon eldőlő meccsek, az idegek harca volt, kevésbé a játéktudásé. Hát így.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://guitarhero.blog.hu/api/trackback/id/tr58642523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MegaByte 2008.09.01. 14:52:35

kurvajóvolt a rendezvény én 8-ba estem ki unokatesóm ellen ( aki mellesleg 2. lett :D)

Lóri Vérkutya · http://lorimennimaraton.com 2008.09.01. 15:30:04

Tényleg jól meg volt szervezve, én sajna a 16ba se jutottam be, de jobb előválogató rendszert nem nagyon tudok elképzelni.

Ami szerintem probléma volt, hogy a gitár hangereje túl nagyra volt állítva, így magából a dalból szinte semmit nem lehetett hallani.

Tsárli. 2008.09.01. 16:22:05

lol, én vertem meg sztahanov-ot :D egyébként kábé 2 hangon múlt az egész, ha nem FC-zek, akk tuti megnyeri....már csak azt kéne tudnom, h kivolt az, akit az elődöntőben sikerült legyőznöm...

MegaByte 2008.09.01. 17:43:46

gyorsiro-- igen én például azért rontottam annyit mert csak a basszert hallottam :S amugy double elimination jobb lett volna ( van vígaszág is )

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.09.01. 23:46:24

A hang az nagyon vacak volt, mondjuk en a kornyezeti zajokra fognam, otthon mindenkeppen nagyobb hangeron megy csendesebb hangkulissza mellett, jobban lehet odakoncentralni.

@PumpMan, volt az tobb is, 8-10 hangot mindig elkurok benne, probaltam azota itthon is (bar amit mindig elrontok, a nagyon hosszu BOBOBOBOBO, az pl a versenyen veletlenul jol ment).

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.09.01. 23:53:45

Akkor a Holiday in Cambodia volt a testverhaboru, vagom.

lgenergy 2008.09.03. 17:15:22

üdv, jó volt a verseny...kicsit mondjuk a selejtező igazságtalan volt..
Grat mindenkinek, egyébként én harmadik lettem..
süti beállítások módosítása